نزدیک به 15 سال پیش ، ویژگی nofollow به عنوان ابزاری برای کمک به مبارزه با اسپم ها ارائه شد. همچنین به سرعت یکی از روشهای توصیه شده گوگل برای نشانه گذاری لینک های مرتبط با تبلیغات یا پولی شد. وب از زمان معرفی صفت  نوفالو در سال 2005 تکامل یافته است و اکنون نیز زمان تحول  این ویژگی است.

امروز ، ما دو ویژگی پیوند جدید را اعلام می کنیم که روش های بیشتری برای شناسایی ماهیت لینک های خاص به گوگل ارائه می دهند. این ویژگی ها همراه با نوفالو ، عبارتند از:

rel=”sponsored”: از این مشخصه برای شناسایی لینک هایی در سایت خود که به عنوان بخشی از تبلیغات یا سایر توافق های انجام شده ، استفاده کنید.

 :rel = "ugc" مخفف محتوای تولید شده توسط کاربر است ، و این ویژگی برای لینک هایی که در محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات و پست های انجمن ها ایجاد شده اند پیشنهاد می شود.

rel = "nofollow" : از این ویژگی برای مواردی که می خواهید به یک صفحه لینک دهید اما نمی خواهید به هر دلیلی هیچ اعتباری به آن صفحه انتقال دهید، استفده کنید.

 

 


آموزش طراحی سایت،بازایابی آنلاین، آموزش بهینه سازی سایت ویژگی ,لینک ,، ,های ,ها ,ارائه ,این ویژگی ,برای شناسایی ,لینک هایی ,ماهیت لینک ,شناسایی ماهیت ,برای شناسایی ماهیتمنبع

گوگل اعلام کرد: تکامل نوفالو و ارائه راههای جدید برای شناسایی ماهیت لینک ها

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیم جست و جو گران فلزیاب کاسپین جراحی زیبایی - جراحی بینی - جراحی پلک -جراحی شکم دانلود onlinestorememarket اینجا همه چی هست دانلود سرا خرید بهترین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بیا برا خرید ترانه چرا و چگونه - اطلاعات عمومی و سرگرمی